Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, juli 07, 2011

Trek Madone 5.2 is binnen...!

Vandaag een drukke dag. Al vroeg mijn nieuwe racefiets ophalen.
Natuurlijk gekocht bij Tinus van Overveld (Jan).
Mijn nieuwe Trek Madone 5.2. Met Shimano Ultegra (met Flightdeck).
Toen even op de motor naar Armando. Even de krant afgeven. Beetje chillen in de zon over de Marmotte, fietsen in Swiss (september) en de Alpe d'Huez.
Toen weer naar Huijbergen.
Even de Madone 5.2 bekijken. Hij rijdt wel lekker eeej...!
Jij moet nog een week of twee op de Colnago CX-1 wachten...
Italians: Mooie Colnago CX-1 van Armando.

Leuk een beetje samen fietsen :)
Net nog een stukje gefietst op de nieuwe Madone 5.2.
Morgen ook weer druk, stukje vliegen ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats