Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juli 22, 2011

100 jaar Col du GaliBIER.

Vandaag een mooie etappe in de Ronde van Frankrijk.
Honderd jaar Col du GaliBIER in de Tour.
De Gele Trui nu nog op de Colnago, of wordt het toch Trek?
Of...Swiss BMC?
Armando en ik beklommen deze machtige berg in 2009.

Top of the World.
Of zoals Mart Smeets gisteren zei in de Avondetappe:
"Je kunt er God een Hand geven".
Dat hebben we niet gedaan natuurlijk.
Met 1 hand afdalen is te gevaarlijk...!
Armando en ik beklommen deze berg van 2645 meter hoog in 2009.
Appeltje/ Eitje.
MOOI!
Onze beklimming van Col de GaliBIER

Free Counters
007counters.com
View My Stats