Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juli 18, 2011

Trek- Colnago.

Gisteren maar even naar de kapper geweest.
Ik heb nu de coup Lance Armstrong.
Dat staat me wel op mijn nieuwe Trek Madone 5.2 ;)
Lance Armstrong (wielren deskundige) was vandaag in het nieuws:

Lance Armstrong Trek waarschuwt de favorieten voor de eindzege in de Ronde van Frankrijk. "Thomas Voekcler kan de Tour winnen op zijn Colnago", laat de Amerikaan weten via twitter. "Hij heeft twee minuten voorsprong en ze kunnen hem er niet afrijden. Voeckler was één van de sterkste renners in de kopgroep. De andere renners waren niet doortastend genoeg."

Free Counters
007counters.com
View My Stats