Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, augustus 21, 2010

E-ploeg Operator visit aan Cargill Wroclaw.

Nu zijn we druk met ons komend bezoek aan de Cargill plant in Wroclaw (Polen). We gaan daar komende week naar toe.
Onze oude wachtchef Menno Timmermans is daar nu de plant manager.
Bart, Dennis, Thomas, Jan en ik gaan er naar toe.
We brengen op deze Cargill plant een twee daags bezoek aan:
flourmill and wheatplant, refinery (glucose and fructose), alcohol plant and utilities.
Er is tijd voor: time in controle room to discuss.
We gaan ook zelf de fabrieken in voor contacten met Poolse collega's.
Cargill Wroclaw.
Ook hebben we een dinner in town with some operators from Wroclaw plant.
Een druk programma dus. Wroclaw is een mooie stad.
Ook nog bezoek aan Kathedralen en museums natuurlijk... ;)

Latersss meer!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats