Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, augustus 31, 2010

Gisteren op mijn weblog, nu in het nieuws...!

Kinderen zijn het vallen verleerd!
Kinderen moeten tijdens gymles op de basisschool leren vallen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat kinderen minder „motorisch vaardig” worden. Dat zegt de stichting Consument en Veiligheid.
Zeker met de mountainbike kom je nogal eens te vallen.
Zeker in de winter tijdens de mountainbike toertochten.
Dankzij mijn judocariere jaren 1964 tot 1969 kan ik wel een beetje vallen.
Aantal valparijen die ik maakte is niet meer te tellen.
Toch, gelukkig tot nu toe, nx gebroken...!
Het is eigenlijk heel simpel, altijd handjes aan het stuur!

Hier de rest van dit interessante stukje...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats