Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 30, 2010

Komende week:

Komende week op mijn weblog:
-Trainen voor de "Round of Lac de Neuchatel" in Swiss.
-Mijn Judo diploma's en valbreken tijdens fiets valpartijen.
-Mijn sportclub is maandag vanaf 19.00hr. weer open!
This is My Rifle...!
-Familiefeest op donderdag.
-Feest bij Corne en Nicole op zondagmiddag, 13 jaar getrouwd...!
-Komende week sta ik weer in Wonen in Uw regio als David Bowie...!
-Herdenking Koreaanse Oorlog 1950-2010. Children's Folk Ballet of Korea World Tour to honour the UN Korean War Veterans.

Na jaren nog intens dankbaar:
“De 16 VN lidstaten die hun troepen stuurden hebben een enorme prijs betaald in bloed en tranen, een prijs die wij nooit zullen vergeten”, zei dr. Bo Hi Pak die de Little Angels in 1962 oprichtte. Pak, een gepensioneerd diplomaat en luitenant kolonel van het Koreaanse leger, is zelf een veteraan van de Koreaanse oorlog.
Dr. Pak: “Ons land dankt haar bestaan aan de naties die op dat cruciale moment ons land te hulp kwamen. Zonder hun hulp zou er van Korea’s huidige onafhankelijkheid en voorspoed geen sprake zijn. Nu het precies 60 jaar geleden is dat deze oorlog begon, is het moment gekomen is om iets buitengewoons terug te doen voor deze heldhaftige mannen en hun families. De Koreaveteranen zijn allemaal op zijn minst 80 jaar oud, velen zijn ouder en velen zijn reeds gestorven. Daarom willen wij de laatste mogelijkheid aangrijpen om de dankbaarheid te tonen die wij als Koreanen voelen tegenover de soldaten en de naties die hen stuurden.

Hier het verhaal van mijn vader:
Oorlog in Korea.

Free Counters
007counters.com
View My Stats