Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, september 02, 2010

Uit de oude doos: Fietsen met mijn opa.

Fietsen met mijn opa Docters van Leeuwen.
Fietsen doe ik natuurlijk graag. Bijna 15.000km/ jaar.
Fietsen is mijn Lust en mijn Leven...!
Mijn eerste fiets kilometers maakte ik met mijn opa.
Opa Docters van Leeuwen woonde zijn hele leven aan de
Schravenweg 17, Nieuwerkerk a/d Ijssel.
Hij tekende graag zwaluwtjes en ving vaak hele grote paling.
Op deze foto fiets ik met mijn opa door het Oudekerkse laantje.
We gingen naar zijn kalfjes kijken en pony Bassie.
Onderweg kochten we altijd een snoepketting,
en opa rookte zijn sigaartje van Agio.
Mijn opa was een eenvoudige man.
Fietsen met mijn opa, daar genoot ik van!
Ook mijn opa deed alles op zijn fiets.
Een ander vervoermiddel had hij niet.
Mijn opa werkte op het slachthuis van Teun de Boer.
De schapenslachterij van Nieuwerkerk a/d Ijssel.
Je hoeft niet veel te hebben om gelukkig te zijn.
Een fiets bijvoorbeeld.


Fietsen met mijn opa Docters van Leeuwen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats