Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, september 05, 2010

“Freedom Is Not Free”

The Korean War 60th Anniversary Memorial Project
in Honor of the U.N. Korean War Veterans:

“Freedom Is Not Free” is the famous adage inscribed on the Korean War Memorial near the Lincoln Memorial in the nation’s capital, Washington, D.C.

This year will be the 60th Anniversary of the Korean War that broke out when the North Korean Communist troops invaded South Korea on June 25, 1950, in an effort to communize the entire Korean peninsula. The democracy and freedom of the people of South Korea could not have been saved if the UN did not act in time to pass a resolution and send troops to help defend the nation.

‘Little Angels of Korea’ op 15 september in Nederland.
De wereldberoemde ‘Little Angels’ (Children's Folk Ballet uit Korea) treden op 15 september a.s. om 19.30 uur op in het Lucent Danstheater, Spuiplein 150 in Den Haag. In prachtige, kleurrijke, traditionele kledij zullen zij optreden met zang, adembenemende dans en trommels. De voorstelling is onderdeel van een wereldwijde tournee langs de VN lidstaten die in 1950 troepen stuurden naar Korea en is in de eerste plaats bedoeld om Korea Strijders te eren en te bedanken.

Mijn vader heeft als Korea Strijder ook een uitnodiging ontvangen.

Hier komen de foto's van dit event.

Free Counters
007counters.com
View My Stats