Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, september 13, 2010

Fietsvakantie in Zwitserland...!

Net alle twee weer veilig thuis.
Bijna 2000 km gereden met de auto's.
200 km. gefietst, 50 km. geklommen...!
Veilig thuis...
Je moet wat geluk hebben.
Behoorlijke slip tijdens een afdaling (72,5km/ hr), boom op de weg op de snelweg bij Mulhouse, gigantische wolkbreuk bij Strasbourg (aquaplaning).
Morgen meer...!
Het was SUPER!!!!!
Op dag twee beklommen Nicolas en ik de Col de la Vue des Alpes (1283m.).
Hier staan we op de top, met op de achtergrond:
Lac de Neuchatel.
1283m is geen Calibier van 2646 meter, maar toch: pittig.
We fietsten vanuit La Chaux-de-Fonds (Louis Chevrolet, automaker geboren in 1878) naar Concise, een tocht van meer dan 100km. Het was een tocht met heel wat andere klimmen en mooie afdalingen. De teller ging wel over de 72,5km/ uur!
We kwamen uit aan het meer:
Lac de Neuchatel, in Concise.
Hierna begon het orgineel programma.

Hier de foto's...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats