Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, maart 17, 2010

Lente: Eerste tocht weer op de racefiets.

Morgen MOOI weer. Bodem droog...!
Rokjes dag...;)
De eerste tocht op de racefiets staat morgen op het programma.
Trainen voor Ronde van Vlaanderen en Mont Ventoux!
Stukje fietsen over de Oesterdam en Kalmthoutse Heide.
Kasseistrook van de Hoogerwaardpolder en de KLIM van de Rijzendeweg.
Kortebroek weer! Misschien kom ik wel een bekende tegen ;)
Hee Armando...! Een bekende op de Oesterdam.

Armando en ik reden een tocht van zo een 50km. Lekker in de eerste voorjaars zon. De gemiddelde snelheid was hoog. Lekker geklommen op de rijzendeweg en de Stompetorenlaan. In elkaar geschud op de kasseistrook van de Hoogerwaardweg. Na afloop het eerste terrasje van dit jaar. Het Orginele Programma.
Nu een keer in Huijbergen bij cafe "de Kroon".
Voor het eerst op de racefiets dit jaar,
de Trek Alpha Series 1500. Hier de Westerstraat, Huijbergen.
Trainen voor de Round of Flanders en Mont Ventoux.

Jupiler smaakt me wel...!
Ons eerste terrasje van dit jaar, het orginele programma.

Free Counters
007counters.com
View My Stats