Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, maart 11, 2010

Verleden...Mijn Oma en Opa.

Mijn Oma en Opa op 19 mei 1985. 's Schravenweg te Nieuwerkerk a/d Ijssel.

Nu heb ik een foto scanner, en kan zo ook eens oude foto's op mijn weblog zetten. Mijn oma is overleden op 30 november 2006. Op deze foto de gelukkige tijden. Op het bankje in de zon. Opa (Max) Docters van Leeuwen was een harde werker. Hij werkte bij schapen slachterij Teun de Boer in Nieuwerkerk a/d Ijssel. Hij was slachter. Verder was hij ook nog veekoopman. Schapen en kalveren handel dus.
Oma (Maria Vuik) was een goede Oma. In mijn schoolvakanties vanaf 1974 ging ik er altijd logeren. Ik kon toen op het slachthuis werken van Rotterdam. Daar werkten twee ooms van mij, Oom Martin en Ome Jan.
Ze leefden eenvoudig en hadden geen behoefte aan luxe.
Ze hadden iets wat IK niet heb, rust.

Free Counters
007counters.com
View My Stats