Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, februari 16, 2010

Fakkeltocht...The Locks of Antwerp.

Al maanden hebben Armando en ik het over fakkels en flare tips, ontstekers, stoominjectie enz.
Vandaag reden we de fakkeltocht langs de BASF en de Esso Antwerp.
Mooie opslagtanks van zo een 32.000m3, treintjes rook en stoom.
De fakkels stonden bijna allemaal bij.
Het was een mooie tocht. Ook wel nodig ook, want gisteren vierden we het carnaval hier in Huijbergen. Even lekker zweten dus bij 4 graden onder nul...!
Armando en ik reden een mooie tocht van ongeveer 50km.
Via de Tijsmansbrug en Stabroek weer terug naar huis. Mooi.
Fakkel installatie van de BASF Antwerp.
Armando eindelijk met DE BASF fakkel installatie op de foto...;)
Propyleenleiding van de BASF Antwerp.
Tis geel en het...NU weten we wat het voor equipment het is.
Hier sta ik voor de STAR STRATOS uit Panama
The locks of Antwerp.
MSC Fransesca. 365 meter lang en 46 meter breed
MSC Fransesca hier kun je dit schip volgen.


Koude voeten ;)



Rondje haven van Antwerpen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats