Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, februari 09, 2010

Leo en Nar Jopie uit Huijbergen.

http://www.youtube.com/watch?v=5vUrMSXs9gU#watch-main-area
Hier het fimpje Nar Jopie, kijk maar bij je reakties.
zelf ff openen denk
ff aan Louis vragen hoetie er op moet haha

Durdouwers is een bouwclub die al heel wat jaartjes een carnavalswagen bouwt. Leo Verbraak is de trekker van het clubje. Vroeger is hij met vrienden begonnen en hebben ze leuke prijzen in de wacht gesleept, Leo is nog als een van de weinigen overgebleven en bouwt nu met een aantal jongens uit Huijbergen. Dit jaar maken ze het drietal op een grote wagen hier heb je alleen al de narrenkop, kun je nagaan hoe groot deze wordt. Tekst van: weblog Nar Jopie
Leo en Joris (Nar Jopie).
Leo doet echter nog veel meer buiten de carnaval om. Onder andere muziek, biljart, autocross en zeepkistenrace. We zijn al bijna 30 jaar bevriend en hebben samen drie survival weekenden achter de rug in de Ardennen.
Overlevingstochte KPJ Huijbergen
Professionele zeepkist, duidelijk wat nog een hobby is van Leo...!
Let op de details, namelijk het stuur...
Mooi Leo.

Free Counters
007counters.com
View My Stats