Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, november 26, 2007

Feest in Vaeders Hoefke:

Zaterdagavond hadden we een gezellig feestje in zaal "Vaeders Hoefke".
Een groep vrienden en vriendinnen werd 40 jaar.
Sabine & Leo (39) Verbraak, Richard Smol, Sjef Broosus, Cindy Hoendevangers en Johan van Agtmaal.
Het was een erg gezellig feest. Lekker Jupiler van het vat.
Mijn weblog wordt tegenwoordig goed bekeken.
De "Historische foto's" van de overlevingstochten worden nog steeds gemist, Hier zijn ze dan.
Speciaal voor Leo en Willy!

Deze foto's hebben bijna 20 jaar bij Eddie en Gerda in het Pannekoekenhuis gehangen.
De tochten werden door ons zelf voor de KPJ Huijbergen georganiseerd.

Survivaltochten KPJ Huijbergen:

September 1986, Willy Damme, Peter Schuurbiers, Piet, Rinie en Adrie Luykx, Corne Bolders, Johnie Leenaerts, Leo Verbraak en Louis Baseler.

Mei 1987, Richard van Kempen, Johnie Leenaerts, Roger van lakwijk, Rinie van Aert, Willy Damme, Corne Bolders, Leo Verbraak en Louis Baseler.
Mei 1987.

December 1987.

Bastogne.

December 1987.

Free Counters
007counters.com
View My Stats