Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, november 06, 2007

Recycle de ruimte. Milieudefensie.

Hier sta ik wel achter. Komende weken zal ik van deze omgeving foto's maken. Het is mijn favoriete mountainbike omgeving.
Hier dus geen bedrijventerrein.

Weg naar Wouw, net buiten ons dorp.

Protestbord tegen nieuw bedrijventerrein
Zaterdag 3 november 2007 - HUIJBERGEN - 'Hier geen bedrijventerrein'. Milieudefensie heeft gistermiddag in een weiland langs de Weg naar Wouw bij Huijbergen een protestbord geplaatst tegen de aanleg van een nieuw bedrijventerrein voor Maintenance Valley.

Het landbouwgebied ten zuiden van vliegbasis Woensdrecht is een van de mogelijke locaties voor een nieuw bedrijventerrein met een omvang van dertig hectare dat voor het onderhoudscentrum voor vliegtuigmotoren zou moeten worden gerealiseerd. Onder het mom 'recycle de ruimte' stelt Milieudefensie dat als een nieuw terrein nodig is, er eerst gekeken moet worden naar het herstructureren van bestaande terreinen, in dit geval industrieterrein De Kooi bij Hoogerheide, dat pal tegen de vliegbasis aanligt.

Free Counters
007counters.com
View My Stats