Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, oktober 30, 2007

Fitness bij Fitplus.

Vandaag bij Fitplus meegedaan met de vrije fitness. De intake dus. Vanaf vandaag ga ik een keer per week daar fitness oefeningen doen. Ik sport natuurlijk wel. Eigenlijk alleen fietsen en de schietsport. Nu komt er dus fitness bij.

Fitplus per 1 januari 2005 (voorheen Ten Tije Fitnesscentra Nederland) is een gezellig, ruim opgezet en kwalitatief hoogstaand fitnesscentrum waar een enthousiast team klaarstaat om u optimaal te begeleiden.
Vanaf 1990 heeft het fitnesscentrum onder de naam Ten Tije Fitnesscentra Nederland een degelijke en goede naam opgebouwd in Bergen op Zoom. In de jaren negentig heeft het ledenaantal een stormachtige groei doorgemaakt, waarin vooral bedrijfsfitness en seniorenfitness tot ontwikkeling zijn gekomen.
Al die tijd heeft de slogan “fitness met gezond verstand” centraal gestaan. Om aan de wensen van onze klanten tegemoet te komen heeft het fitnesscentrum in het jaar 2004 een metamorfose ondergaan.
In september 2004 is het centrum officieel heropend.

Free Counters
007counters.com
View My Stats