Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, november 07, 2007

Recycle de ruimte. Milieudefensie.

Klik op de foto voor de vergroting.

Raken we 30 ha natuur en landbouwgrond kwijt?
Woensdrecht wil vijftig hectare bedrijventerrein aanleggen, waarvan 30 hectare in de natuur ten noorden en ten westen van de vliegbasis. Milieuorganisaties vinden dat Maintenance Valley er niet mag komen. Uitbreiding van de vliegbasis Woensdrecht zal leiden tot een enorme toename ingeluidsoverlast, luchtvervuiling, verkeersdrukte en verstoring van rust, ruimte en stilte. Bovendien is het bestaande terrein van de vliegbasis en bedrijventerrein de Kooi sterk verouderd. Door deze op te knappen enefficiƫnter te bebouwen zijn geen nieuwe bedrijventerrein nodig.

Free Counters
007counters.com
View My Stats