Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, februari 03, 2010

Aan het sneeuwruimen in Moscow.

Van Balkenende hebben we in Nederland de opdracht om de stoepjes schoon te houden. Voor mij is dat heel normaal. Ook in het buitenland draag ik altijd graag mijn steentje bij. Hier veeg ik het marktplein van Madrid schoon. In Moscow was het zo een 20 graden onder nul. Er viel elke dag wel wat sneeuw. In de ochtenduren ging ik dus na het ontbijt met Gerard aan het sneeuwruimen. Het geeft zeer veel voldoening om dit te mogen doen.
Met het zweet op de rug...!
Net als bij Cargill ben ik altijd blij met een schouderklopje...;)

Morgen: KERKBEZOEK, de ochtendmis op het Rode Plein, vroeg op dus;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats