Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, januari 25, 2010

GP Adrie van der Poel.

Gisteren dus naar de Grote Prijs Adrie van der Poel geweest. Marianne Vos en Niels Albert waren de winnaars. Ook de zoon van Adrie van der Poel, David van der Poel, won er weer zijn koers. Het werd een leuke middag. Een mooie wedstrijd.
Na afloop het orgineel programma ;)
Met Nicolas naar de Grote Prijs Adrie van der Poel.
Mooi parcours op de Brabantse Wal.
Ook mij collega's Jan en Wim waren op de koers aanwezig.

Free Counters
007counters.com
View My Stats