Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, januari 14, 2010

Visa voor Moskou regelen in Den Haag.

Gerard en ik gaan over een paar weken naar Moskou. Nu moeten de Visa geregeld worden. Daarom waren we deze week in Den Haag. We zijn vrienden vanaf de eerste klas van de MAVO. We zaten hier in Huijbergen op school bij de Broeders van Huijbergen op St. Marie. We gingen na de MAVO allebei naar de zeevaartschool.
Dat was een mooie tijd...!
We gingen vroeger samen al op vakantie naar o.a. Renesse, Noorwegen, Zweden, Schotland en Rhodos. Nu dus Moskou, laters meer...
Hier staan Gerard en ik voor de Consulaire Afdeling van de Ambassade van de Russische Federatie.
Onderweg op weg naar huis wat eten en drinken in Delft.
Delft, een mooi oud stadje waar veel MOOIS is te zien: TWISTER ;)

Nu op het kerkplein te Delft. Over een paar weken op het Rode Plein en Kremlin...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats