Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, januari 06, 2010

Dit jaar geen Nieuwjaarsduik...

Dit jaar kon ik niet meedoen met de Nieuwjaarsduik. Ik moest werken in de ochtend dienst bij Cargill. We mochten de fabriek weer opstarten vanuit een plant shutdown.
Toch even een terugblik. Vorig jaar deed ik voor de tweede keer mee.
Aan de Bergse Diepsluis te Tholen. Prima organisatie daar.
Unox erwtensoep...! Goede omkleed mogelijkheden.
Ineens was daar ook Luca Prins. Hier is ze nog een keer.
Ze maakt het gelukkig goed.
Luca Prins.

Free Counters
007counters.com
View My Stats