Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 03, 2010

Correctie op Fakkel BASF.

Nieuwjaarsdag was het echt niet normaal meer man die fakkel van BASF.
Op je weblog schrijf je tot 35 km te zien, maar ik reed weg bij Shell en toen was ie al superduidelijk te zien. 55 km. hemelsbreed. Ik denk dat de vlam toen 10 - 15 m. hoog was.
Bedankt voor je correctie Armando.
Fakkel bij BASF.

Free Counters
007counters.com
View My Stats