Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, december 27, 2009

Deze week, vorige week: zaterdag.

Dusseldorf: Met PV de Kolf van Cargill gingen we naar de kerstmarkt in Dusseldorf. Wij vertrokken om 07.20hr. Ook Armando en Bonita gingen er naar toe. Met de PV van Lievensberg. Ze vertrokken om 8.00hr. Voor het eerst dus niet samen in de bus. Het was nog een hele klus om de twee verschillende bussen gelijk te laten aankomen op de zelfde parking in Dusseldorf. Dat is ons natuurlijk wel gelukt...! De kerstmarkt zelf was niet echt bijzonder. Wel natuurlijk de Rheinthurm toren van 250 meter hoog. Na aankomst eerst lekker wat eten in een gezellig restaurantje. Biertje erbij... toen via de kerstmarkt naar de Rheinthurm toren. Even relexen op 180meter hoogte.
Hierna kwamen we terecht in een heel gezellig cafeetje.
Er werd gedanst en we dronken er een lekker getapt biertje.
Nicolas, Armando en Ik dronken in een gezellig cafeetje een goed glas bier...!
Angela en Laura op de kerstmarkt van Dusseldorf.
Laura, Angela en Susie...Plezier op 180 meter hoogte. De Rheinthurm toren.
Uitkijkje op het oude gedeelte, de Marktplatz.
De toren is nog smaller dan mijn twee schoenen...! ;)
Rheinthurm toren, mooi...

Het was een leuk uitstapje van onze Cargill personeelsvereniging...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats