Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, december 22, 2009

Deze week, vorige week: dinsdag.

Aangereden: Vorige week werd ik dus aangereden, dinsdag 8.45hr. Het was toen -3grd. Nog geen sneeuw. Er leek toen nog niks aan de hand. Een beetje stijf. Niet vreemd, mijn km teller stond op 30km/hr... Nu zit ik helaas toch thuis. Heb sinds zondag een hele dikke arm. Ontstoken. Twee soorten medicijnen moeten dit weer in orde brengen. (Colchicine en Diclofenac). De dag ervoor nog mijn laatste schaatsles gehad van dit seizoen. We reden de Elfstedentocht op schaal, incluis het stempelen. Leuk. Volgend jaar weer 10 lessen. Na het ongeval ben ik weer gaan werken. Na werktijd hadden we de gezellige Cargill kerstborrrel in het Strandhuis.
Leuk, ook Armando en Bonita waren er bie. ..! Het werd een leuke avond

Mijn laatste schaatsles van dit jaar. Maandag 14 december.
Elfstedentocht: Ik heb hem in het echt ook al eens gereden. Op de racefiets. Zo een 240km lang.

Free Counters
007counters.com
View My Stats