Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, januari 20, 2010

Op cursus in Vlissingen.

Met de OR van Cargill Bergen op Zoom was ik deze dagen op cursus in Vlissingen. Ik ben er altijd graag in Vlissingen. Ik hou van de Zee en hou van Zeeland. We zaten in Hotel Arion, precies naast mijn oude zeevaartschool (goede keus Heleen). We hadden een druk programma. O.a. hadden we het over onderhandelen (Stephan Vos), pensioenen (Christ Hoedelmans) en diverse Cargill zaken. Ook 's avonds het orginele programma...;)
Zelfs zagen we nog een zeehond zwemmen, vlakbij het strand. Ook pakten we nog een film, Sherlock Holmes.
Als OR hebben we een heel zwaar jaar achter de rug. Veel zaken met een grote impact op mensen/ collega's. Dat was niet leuk. Toch moeten we verder.
De belangen zijn groot. Een goede medezeggenschap is belangrijk.
Vandaag weer terug naar Cargill Bergen op Zoom waar we weer een meeting hadden met management uit Bergen op Zoom en Mechelen.
Hier werken we aan de "Pirates of Shark Island case".
De "Ik koop een huis case".
Voor mijn oude zeevaartschool te Vlissingen.
Mooi uitzicht 1.Mooi uitzicht 2...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats