Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, januari 15, 2010

Biertje na de middagdienst.

Na de middagdienst ga ik graag nog even een biertje driunken. meestal in mijn eigen dorp. Deze keer even mee met mijn nieuwe collega, Bart Quik. Bart is de nieuwe tarwe operator in de E-ploeg. We gingen naar cafe Krijnen, net achter Nedalco. Het was er gezellig en lekker druk. Erna naar Cafe "Bij Johan" en naar de Kloek voor de Huijbergse Nieuws Kwis.
O.a was daar de vraag: wat betekend de HTP en wie waren de partijleiders...;)...!
Cafe Krijnen.
In de Kloek hebben we ook getoast op het geluk en gezondheid van Wesley Schenk (2e van links). Wesley wordt uitgezonden naar Afganistan. Wesley Schenk is een echte Huijbergenaar.

Free Counters
007counters.com
View My Stats