Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, januari 23, 2010

GP Adrie van der Poel.

Vandaag even het parcours verkennen. Morgen is hier in Hoogerheide de GP Adrie van der Poel. Om 13.30hr de Dames en om 15.00hr de Elite. Ik heb het parcours dus verkent. De renners kunnen morgen aan de bak. Het is een zwaar parcours.
De altijd vriendelijke Adrie van der Poel wilde wel even voor mijn weblog op de foto.

Adrie Van der Poel bouwde een imposante carrière op met zes klassiekeroverwinningen, twee Touretappes en het wereldkampioenschap veldrijden in 1996. Hij grossierde daarnaast in ereplaatsen in belangrijke wedstrijden (onder andere tweede bij het wereldkampioenschap op de weg in 1983 en maar liefst vijf tweede plaatsen bij de wereldkampioenschappen veldrijden).
Hij begon zijn carrière op de weg, en viel al in zijn eerste seizoen bij de beroepsrenners op met tweede plaatsen in Parijs-Nice en de Waalse Pijl. Gaandeweg zijn carrière ging hij ook veldrijden om het hele jaar in competitie te kunnen blijven. Al rap bleek hij op die discipline bij de wereldtop te horen en de laatste jaren van zijn carrière hield hij zich nog vrijwel uitsluitend met het veldrijden bezig.
Dames zijn al aan het warm rijden en parcours verkennen.
Hierna ook nog gelijk de brug.
Zware hindernis in het parcours.
Feesttent staat klaar voor morgen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats