Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, januari 29, 2010

Moskow de eerste dag.

OP vrijdag vertrokken we dus vanuit Huijbergen naar Moscow. We hadden een voorspoedige reis. Prima, vliegen met Air Berlin vanaf Dusseldorf.
We kwamen om 15.15hr. aan op vliegveld Domodedovo airport. Hierna met de expres trein naar de stad. Hierna met de metro naar ons hotel. Daar waren we om 18.15hr. Snel omkleden en naar de stad en het Rode Plein.
In Moskow hadden we ook een prima hotel namelijk het Holiday Inn.
Met de caddy van loonbedrijf Nelen.
We vlogen gelukkig met het goede merk...;)
Op weg naar het Rode Plein.

Free Counters
007counters.com
View My Stats