Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, februari 15, 2010

Carnaval in het Sanegat (Huijbergen).

Ook dit jaar vierden we op maandag weer carnaval in Huijbergen. Dweilen om de Tieste prijs. Het is dan de gezelligste avond. Lekker druk, en alle vrienden bij elkaar. Een paar jaar geleden gingen we vaak naar Hoogerheide.
Nu is maandag TOP.
Ook Armando uit St. Annaland was er net als vorig jaar ook weer bij. Op dinsdag zouden we ook samen een mountainbike tocht rijden van 50km. Industrie terrein verkennen van Antwerpen.
Leuke avond en zonder jas naar huis...;) -6 grd!
Biertje met Armando in de Kloek.
Dweilen om de Tieste prijs.

Armando en Nar Jopie (Joris) op de foto.

Free Counters
007counters.com
View My Stats