Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, februari 14, 2010

Carnaval in Huijbergen...

De eertste dag van het carnaval in Huijbergen zit er weer op. Het was een leuke (lange) dag...Hier een impressie van een dagje carnaval in ons dorp Huijbergen.
Eerst de optocht kijken. Dan naar de Kroon. Prijsuitreiking in de Kloek.
Dan de soep en koffie bij Frits en Lolita.
Hierna weer naar de Kroon en op het laatste weer naar Johan, Vaeders Hoefke.
Optocht kijken bij Vaeders Hoefke.
Bouwclup het Zooike. Ze hadden de derde prijs.
Michiel en Nicole Vos.
Halverwege de avond is er altijd een rust moment bij Frits en Lolita. Daar is de soep en de koffie. Bedankt Frits en Lolita...!
Peter Huijgen (de wasstraat van Eikelenboom).
Zoal beloofd, Hanneke en Thijs.
Eindelijk sta ik met Nar Jopie (R) op de foto...;)
Glazen ophalen...Glazen leeg drinken.
De trekkers van het Huijbergs Carnaval, Louis Schenk en Nar Jopie.

Free Counters
007counters.com
View My Stats