Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, februari 14, 2010

Carnaval in Huijbergen.

Vandaag gaat het carnaval in Huijbergen echt beginnen. Straks eerst de optocht kieken. Dan met mijn vrienden stappen in het dorp.
Altijd gezellig...
Maandag met Armando eerst even naar Hoogerheide, de Boulevard. Dan vanaf 21.00hr. sluiten we hier in het dorp aan bij mijn andere vrienden en gaan we "Dweilen om de Tiesteprijs".
De "Tiesteprijs" is een prijs ter nagedachtenis aan de vader van mijn vriend Gerard. Hij heeft namelijk veel voor het Huijbergse carnaval betekend. Namelijk Tiest Nelen.
Dinsdag rijden Armando en ik een fietstocht op de mountainbike rond het industrie terrein van Antwerpen. Fakkel van BASF. Locks van Zandvliet, Tijsmansbrug, Lillofort, Antwerp Info Centre, Cargill Antwerp, Kasteel Ravenshof.
Ook leuk...! ;)
Joris, hier als Nar Jopie.

Free Counters
007counters.com
View My Stats