Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, februari 17, 2010

Stemmen in Woensdrecht....Het was nog nooit zo makkelijk...!

Stempas.

De oproep voor de verkiezing van de leden van de gemeenteraad Woensdrecht heb ik weer mogen ontvangen. Vier jaar heb ik nx van deze gemeenteraad bemerkt.
Nog nooit was een keus zo makkelijk hier voor Huijbergen.
Als je ziet hoe de huidige gemeenteraad hier in Huijbergen het openbaar vervoer verkwanselt heeft.
Directe verbindingen met Bergen op Zoom zijn geschrapt. Kinderen zijn twee keer zolang onderweg met de bus. Kinderen moeten vechten om een plekje in de overvolle bus. Vaak kunnen ze niet mee, want de bus is vol.
Goed gedaan gemeenteraad, er rijd wel elk uur een lege bus voor het personeel van Vliegbasis Woensdrecht...! Die rijden allemaal met de auto.

Er gaan politieke klappen vallen dus...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats