Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, maart 09, 2010

Fietsen vanuit St. Annaland.

Vandaag hebben Armando en ik weer een mooie tocht gereden vanuit St. Annaland.
Dit keer ben ik maar gelijk met de servicebus naar St. Annaland gereden. Alle fiets onderdelen had ik bij. Laatste keer reed ik drie lekke banden...!Fietsen dus tussen de buien door. We wilden naar het Gemaal "Oosterschelde" fietsen, en er een kijkje nemen. Door het slechte weer moesten we toch terug naar huis. Volgende keer dus maar.
Wel bekeken we de Standaard molen van St. Annaland.
Veel besproken onderweg o.a. mijn werk bij Cargill en jou werk bij Shell.
Verders hadden we het over:
Energy War: Big Oil (o.a. Shell) versus Big Ag (o.a. Cargill).
Hebben WIJ weer...!
Het beloofd een interessante toekomst te worden ;) .
Oh ja, na afloop het orginele programma, biertje en muziek uit de Samsungs :) .
Met de servicebus van Garage Loos uit Huijbergen naar
Armando in St. Annaland. Dit keer had ik alles bij. Zelfs een reservefiets ;) .
En toch weer lek gereden...!

Smalschip te St. Annaland.
Mooi hier, met Armando aan de Oosterschelde. Reclame voor Unox.
Er kwam wel heel erg slecht weer aan, hagel, sneeuw, regen en veel wind dus.
De standaard molen van St. Annaland (1684).
Molen de "Vier Winden" van St. Annaland.

Free Counters
007counters.com
View My Stats