Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, maart 06, 2010

Ronde van Vlaanderen 2010. Update:

Op drie april rij ik o.a. met mijn collega Nicolas Wyss de Ronde van Vlaanderen. Vlaanderens MOOISTE...!
Er moet dus wel weer getraind worden op de mountainbike.
Ik zoek dus nu in de ZuidWesthoek alle kasseistroken op.
Hier de twee eerste stroken. Woensdrecht en Bergen op Zoom.
Vandaag reden Nicolas en ik samen een mooie tocht over deze kasseistroken. Veel wind, koude voeten ;).
Een biertje (orgineel programma ;) ) in het Strandhuis. Veel besproken. Leuk...!

De Hogerwaardweg te Woensdrecht.
De Wittoucksingel, Ethanol producent Koninklijke Nedalco. Ethanol ;) ?.

Free Counters
007counters.com
View My Stats