Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, februari 25, 2010

Wat een Nacht en wat een dag...

Nachtdienst: lekker vroeg van huis gegaan om in de controlekamer de goudenrace van Sven Kramer te volgen met mijn collega's van de
C-ploeg. Helaas liep deze race niet goed af. Drukke nachdienst gehad op mijn werk. Grote storing op mijn afdeling de flourmill.
Slecht geslapen, om 10.15hr wakker gebeld. Om half drie vertrok ik met Armando uit St. Annaland voor een tocht over het eiland. WE kwamen alletwee uit de NACHT bij SHELL en Cargill. Gelukkig redelijk weer. We werden ook nog aangevallen door een DUITSE herder. Verder had ik ook te weinig gegeten, en kreeg dus last van "koude voeten ;)". Ook reed ik drie keer lek. De laatste band liep leeg voor de Cozy Corner en dat kwam wel goed uit. Biertje!
Bonita pikte ons weer op en verzorgde een heerlijke maccaroni maaltijd :)
Ik kon JOU niet bijhouden, "Koude Voeten ;) ".
Het gemaal niet kunnen bereiken. We moesten weer terug. Over twee weken rij JIJ op je nieuwe Sirocco Mud..!
Sirocco Mud, design: A. Lindhoud.
Fakkel BASF Antwerp en Kerncentrale Doel aan de horizon.
Demonstratie fietsenmaker: fiet·sen·ma·ker de; m,v -s reparateur van fietsen. Zo werkt dus een luchtpatroon :).

Free Counters
007counters.com
View My Stats