Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, september 22, 2010

Vroeg op vandaag. De 150 kilometer tocht...!

Vandaag even het rondje Zeelandbrug-Krammersluizen-Stalland-Huijbergen rijden. Het was net nog korte broeken weer. Later op de middag begon de zon te schijnen. Ja op het terras in St. Annaland...! De eerste 100 kilometer had ik een gemiddelde van 31.3 AVS. Vanaf St. Annaland trok Armando de Kop. (Armando moest eerst nog even de fabriek afzetten bij Shell in de ochtenddienst). In volle vaart over de Oesterdam naar Woensdrecht. De gemiddelde snelheid liep weer behoorlijk op naar 32.7 AVS. Niet slecht voor een rondje van 151 kilometer.
Vorig jaar reed ik over deze ronde 30,7. Nu dus 2 kilometer per uur sneller en 30 kilometer verder.
Rondje Oosterschelde. De Oosterschelde is mooi.
Ik heb wat met de Oosterschelde.
Volgend jaar ga ik ook weer varen op de Oosterschelde...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats