Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, april 17, 2010

Eerste lange rit van dit jaar, rondje Zeelandbrug.

Vandaag met Nicolas (+) een mooie fietstocht gemaakt naar Goes. Het was een lange dag.
Eerst draaide ik de ochtenddienst in de tarwefabriek bij Cargill. Daar ging ik op de racefiets naar toe om 05.30hr. Om 14.45 werd ik er bij de Cargill Gate opgepikt door collega Nicolas Wyss. We kregen de volgende klimmen: De Spinolaberg, Thoolsebrug, De Krammersluizen, de sluizen van Bruinisse, de Zeelandbrug, de Zandkreek, de Vlakebrug, de Kreekrakbrug en de klim van de Hildernisse.
Nicolas Wyss en Louis BASELer op de Zeelandbrug. Het verschil tussen een viaduct en brug is je NU wel duidelijk...!
In Goes keken we nog even naar de finish van de ZLMtour 2010.
Kazac Kamyshev wint ZLM tour 2010 op een Trek racefiets.
Na een zinderende finale won de Kazach Arman Kamyshev de 15e ZLM tour om de Arjaan de Schipper trofee. Helaas viel het Swiss Team (Duitstalig) een beetje tegen.

Aan het eind natuurlijk een eindsprint bij Patrick van "het Strandhuys". Een zware tocht dus. Toch reden Nicolas en ik deze tocht van 120km. met een gemiddelde snelheid van bijna 31 km/hr. Totaal reed ik deze dag meer dan 150km. (Ik weer met de zware rugzak...;) ).
Na deze zware tocht ging een Jupiler er wel in, veel vocht verloren...;)
Sunset met een Jupiler vanaf "het Strandhuis" aan de Boulevard op de Bergse Plaat. Super mooie dag dus...!
Hier vind je de Windkracht Stavenisse.

Free Counters
007counters.com
View My Stats