Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, april 14, 2010

De fakkel van BASF Antwerpbrand weer.

Affakkelen bij BASF Antwerp. Affakkeluhh !
Vandaag weer eens een lange dag. Om 5.30hr met de racefiets naar Cargill. Druk dagje in de fabriek. Terug langs het Schelde-Rijnkanaal naar huis. Toen bij de Kreekraksluizen zag ik de kleine fakkel bij de BASF branden.
Dan weet je het wel als Fakkeldeskundige. Dan moet je erop af ;) Dus maar een extra rondje gereden. Via het smokkelpaadje naar de BASF Antwerp.
Na wat klimwerk kon ik toch weer mooi deze foto maken.
Je hebt gelijk, het was maar een kleintje!
Toch was het voor het eerst dat ik deze fakkel in mijn archief kon opnemen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats