Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, maart 28, 2010

Tour des Flandres, 6049.

Vandaag kregen we onze informatie van de Ronde van Vlaanderen binnen. Mijn startnummer is: 6049. We hebben al veel km getraind. Afgelopen donderdag een lange tocht vanuit Cargill met de collega's Christ Hoedelmans, Rob Meijer en Niclas Wyss. Vandaag een lange tocht samen met Nicolas. De conditie is goed. De Ronde van Vlaanderen wordt een appeltje eitje ;)
Vandaag ook de mountainbike in orde gemaakt. Ik rij de tocht op mijn nieuwe Big Apple banden van Schwalbe 26 * 2,35.
Nu bestudeer ik Gent-Wevelgem op mijn Samsung LED op de home trainer.
Morgen staat de Ronde van de (Shell) Moerdijk op het programma met Armando.
De conditie is goed.
Nicolas op zijn niet meer nieuwe Sirocco!

Free Counters
007counters.com
View My Stats