Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, maart 18, 2010

De Tegenpartij:

De tegenpartij.

Deze week waren ze weer op de televisie. van Kooten en de Bie.
Het was een mooie tijd.
Gerard en ik hadden ook een politieke partij in Huijbergen.
De tijd van de Huijbergse Tegenpartij die voor rumoer in het dorp zorgde.
Als we nu hier door de omgeving rijden is alles wat we toen al wilden bijna gerealiseerd.

Free Counters
007counters.com
View My Stats