Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, mei 20, 2008

Vriendschap...!

Gerard en Miem.
Deze week geeft mijn vriend Gerard samen met zijn vrouw Miem, hun om en nabij 50 feest.
Gerard en ik kennen elkaar al heel erg lang, bijna 40 jaar vrienden....!
We zaten samen op de MAVO bij de Broeders van Huijbergen. Speelden op de vuilnisbelt en op de net gesloten steenfabriek.
Gerard en ik gingen toen al in de school middag pauze op de brommer naar Essen-Hoek met lammetjes.
We waren toen nog geen 16 en hadden toch al een Zundapp! Gerard handelde toen al in lammeren, schapen, geiten en bokken. Toen al gingen we naar o.a. Stakke van Aert en niet te vergeten zijn mooie dochter Ria...!
We dronken toen al een lekker glaasje bier bij "de Pender". 's Middags weer naar school.....! (Of spijbelen).
Samen gingen we na de MAVO naar de Zeevaartschool. Ook gingen we vele malen samen op vakantie (liften). Later ook wel met het vliegtuig o.a. Kreta.

Gerard Nelen en ik hadden in de begin jaren 1980 ook samen een politieke partij in Huijbergen.
De Huijbergse Tegen Partij. Gerard is net als ik niet gaan varen. Hij is verder gegaan, waar hij in de pauze van de MAVO al mee bezig was. Schapen handelaar!
Miem is al die jaren bevriend geweest met mijn zus Marja. We zaten samen op de MAVO. Dus bijna tachtig jaar vriendschap samen. Mooi.

Gerard en Miem, gefeliciteerd!

Zaterdag dus een feest, we hebben er zin An.

Free Counters
007counters.com
View My Stats