Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, mei 14, 2008

Feest van Onno op Pantah Rhei!

Gelukkig mijn modem werkt weer, een Sitecom.

Vrijdag dus naar strandtent Pantah Rhei geweest. Hier hadden we een perfect feest. Ook mijn zussen en partners waren er aanwezig.
Goede muziek van onder andere Nuff Said. Dit is Echt een goede groep...!
Verder was er de Spaanse dansgroep:"Con Mucho Gusto". Het betekent: "met veel overgave".
Ik heb er heel veel foto's gemaakt. Hier een kleine impressie:

Begin van de avond, Onno is jarig!
De zeer goede band: "Nuff Said".
Dansgroep: "Con Mucho Gusto".
Hier Susie met Stefanie.
Leontiend op mijn weblog zoals beloofd!
Einde van de avond, lekkere flesjes Grolsch.

Free Counters
007counters.com
View My Stats