Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, mei 07, 2008

Fietsen in Limburg, Mergelland Route.

Afgelopen weekend waren we in Valkenburg. Samen met mijn E-ploeg collega Mark Borgen en B-ploeg collega's: Bas Rongen en Harold Verstraeten reden we de Mergelland route. Het is een hele mooie tocht met zeer veel mooie klimmetjes. De Keutenberg zat er natuurlijk in, en de Dode Man. Wolfberg en de Gulpenerberg. De Bemelerberg, Loorberg, Eyserbos en Fromberg zaten er ook in. Meer dan 30 klim KM.
We hadden prachtig weer. We reden de tocht omdat we in juni de Cargill Alpe d'Huez Challenge mee fietsen. Toch fijn om te weten of de benen klaar zijn voor 14,5 klim KM. Dit moet volgens mij wel gaan lukken. Ik ben er klaar voor.
Fantastisch fietsweekend...! Fiets vrienden!

Drie Landenpunt.
De klim bij Gulpen, voor de foto reed ik hem twee keer.
We hadden natuurlijk ook oog voor de mooie omgeving. Brand bierbrouwerij.
We dronken op de goede afloop!

Free Counters
007counters.com
View My Stats