Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, april 26, 2008

Eindelijk zomer: strandje Bergse Diepsluis.

Vannavond naar de lichtstoet in Huijbergen. Begint om 21.30hr. Vanmiddag eerst maar eens een eind gefietst. Prachtig weer! Het was te zien aan de Oesterdam en aan de Bergse Diepsluis. Het was er al heel erg druk. De eerste zoomerse mooie dag.
Deze dames lagen al lekker te zonnen, en wilden voor mij wel op de foto.
Ires en Ine uit Tholen.
Ik moest de foto wel op mijn weblog zetten. Hier is ie dan!

Bergse Diepsluis, Ires en Ine

Free Counters
007counters.com
View My Stats