Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, april 20, 2008

Concert at Sea:

Concert at Sea
AL 35.000 KAARTEN VERKOCHT!
Ik heb wat met de zee. Kijk bijna dagelijks op zeegat.nl, Vlissingen Approach. Ik heb vier jaren in Vlissingen gewoond. Dit jaar gaan we met de PV van Cargill: "de Kolf" naar Concert at Sea. Goede bands op de Brouwersdam. Moet een leuke dag worden.
Ik heb er zin An!

Een mooie aktiviteit van onze PV. Verder gaan we nog naar het voetbal, Nederlands Elftal. Helaas gaat het PV feest op 19 april niet door. Vannavond dus naar het Smartlappen Event van Vrienden van Bokki.

Het was heel gezellig. Het werd ook heel laat. Veel vrienden waren er aanwezig. Wat wil je nog meer.

Gerda, bedankt voor het vervoer...!

Ook voor de derde editie van concert at SEA blijkt opnieuw veel animo te zijn. De afgelopen maand kochten ruim 35.000 mensen een kaart voor het festival op de Zeeuwse Brouwersdam.
Daarmee lijkt het erop dat concert at SEA ook tijdens deze editie uitverkocht zal raken. Niet verwonderlijk want voor 17,50 euro kunnen bezoekers genieten van een heerlijke muzikale dag aan zee. Met optredens van BLØF, Krezip, Stevie Ann, Milow, IOS, The Scene en dit jaar de Amerikaanse band de Counting Crows.
De presentatie is net als in 2007 in handen van het cabaret trio Peter Heerschop, Viggo Waas en Joep van Deudekom.

Free Counters
007counters.com
View My Stats