Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, april 18, 2008

Twee en Twintig Jaar........















18 april 2008 - De 22-jarige zoon van de donderdag aangetreden Commandant der Strijdkrachten Peter van Uhm is vrijdag omgekomen in Uruzgan.
Dennis Van Uhm was eerste luitenant en peletonscommandant. Bij de aanslag met een bermbom kwam ook een 22-jarige soldaat om het leven. De 22-jarige soldaat der eerste klasse Mark Schouwink. Beiden maakten deel uit van het 45e pantserinfanteriebataljon, dat gelegerd is in Ermelo.
Luister naar: Traveling Soldier, Dixie Chicks.
Dus nu sturen we eindelijk de tanks...! Het is Oorlog.

Free Counters
007counters.com
View My Stats