Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, april 17, 2008

Cargill Focus:

Klik op de foto: Interview met Armando Lindhoud.

Deze week kwam de Cargill Focus weer uit. Dit is het personeelsblad voor de Cargill vestigingen in Sas van Gent en Bergen op Zoom. Er staan regelmatig leuke stukjes in. Ook deze keer weer. Zoals ik al een paar keer schreef op mijn weblog zijn wij als collega's al een paar keer samen op reis geweest. De eerste keer was dus naar Berlijn. Dit was een zeer leuke reis.
Samen werken, samen plezier maken, Mooi...!
Manon Veroude van Lievens communicatie had een interview met mijn collega Armando Lindhoud (fijne collega sinds november 2006).
Het is een leuk stukje geworden.
Bottems Up...! Collega/ vriend. Mooi...!


Op een bladzijde verder stond ikzelf met een stukje. De E-ploeg staat er weer mooi in!




















Cargill Pasuruan Indonesia.
Fijne Cargill collega's aan de andere kant van de wereld. Ik ga hier om het jaar meerdere keren naar toe. Al vanaf 1992.
Elke vakantie wel een keer of drie. Leuk om een Cargill fabriek te bezoeken in Indonesia.

Free Counters
007counters.com
View My Stats