Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, mei 01, 2008

High Tea bij Ruben.


Deze week is Ruben van der Peijl achtien jaar geworden.
Vandaag hadden we er een feest. Het was een high tea.
Gelukkig was er ook een biertje, ik hou niet zo van thee.
Ruben is heel musikaal. Wilt hier ook in verder gaan.
We hebben vandaag veel van zijn muziek gehoord. Mooi.
Ruben, go with the Flow...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats