Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 11, 2008

Dat heb ik weer....!

Je maakt wat mee bij Cargill. Na mijn (drukke) middagdienst kom ik in het fietsenhok. Ik zie er iets zwarts op mijn mountainbike Trek 8500 zitten. Het is een kraai, die er niet zo maar af wilt, en ook het zadel heeft vol gescheten. Dat heb ik weer........! Morgen neem ik de lijmstok mee. Het moet niet gekker worden....!



Free Counters
007counters.com
View My Stats