Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 18, 2008

Cargill Tarwe E-ploeg Bicycle Event 2008.

Volgende week hebben mijn collega's en ik een workshop in Renesse.
We verblijven dan twee dagen in de Zeeuwse Stromen te Renesse.
Daar zullen we het er o.a. hebben over:"Wie heeft mijn Kaas gepikt".
In de uren voor deze Cargill workshop hebben we vanuit de Tarwe fabriek zelf een "Tarwe E-ploeg Bicycle Event 2008" georganiseerd. We zijn er toch.
Armando, Dennis, Mark, Mark, Louis, Rien, Ron en Thomas rijden er een fietstocht door de kop van Schouwen met een lunch in
"de Heerenkeet" te Kerkwerve.
We fietsen er recreatief zo een 55 kilometer. We komen er ook over de Oosterscheldekering. Ik was daar al vaker. Vroeger heb ik er vele maanden gewerkt op de mattenlegger de Cardium.
Toen de kering werd geopend in 1986 heb ik er al snel een kijkje genomen, samen met mijn vriend Corne Bolders. Toch wel apart om aan zo een groot mega-project te hebben meegewerkt.
Bezoek aan de Oosterscheldekering in 1986. Ik sta hier boven op het Ir. J.W. Topshuis.

Nu kom ik er weer op de fiets. Het wordt weer een leuke dag...! Ik heb er zin an!

Free Counters
007counters.com
View My Stats